Navigaatiovalikko

angle-left Tiedote 8.11.2018

Tiedote 8.11.2018

Valmistelutyöryhmä ja kuntaliitostoimikunta ovat pitäneet 8.11.2018 ensimmäiset kokouksensa Nurmeksessa. Toimikunnan puheenjohtajaksi valittiin Matti Kämäräinen ja varapuheenjohtajiksi Anna Hölttä ja Yrjö Räsänen.

Työsuunnitelman rungosta (linkki tiedotteen lopussa) ja aikataulusta sovittiin.

Toimialakohtaiset työryhmät perustettiin ja niiden puheenjohtajat ja varapuheenjohtajat nimettiin: tekniikan toimiala (pj Pasi Parkkinen ja vpj Ari Jaaranen), hyvinvoinnin toimiala (pj. Ville Korkeala ja vpj Petri Moilanen) ja keskushallinnon toimiala (pj Anne Korhonen ja vpj Arja Tervonen). Lisäksi kuhunkin työryhmään tulee 2-3 lisäjäsentä.

Toimikunnan puheenjohtaja ja varapuheenjohtajat vastaavat tiedottamisesta. Selvitystyöstä tiedotetaan kuntien nettisivuilla ja muistiot ovat julkisia. Jokaisesta kokouksesta laaditaan tiedote.

Ensimmäiset kuntalaisten kuulemistilaisuudet järjestetään marraskuussa Valtimolla 21.11.2018 ja Nurmeksessa 22.11.2018. Näissä tilaisuuksissa selvitetään työn aikataulu ja työsuunnitelma. Maaliskuun tilaisuuksissa käsitellään työn tuloksia. Kuntien yhteistyötoimikunnat kokoontuvat Nurmeksessa 19.11.2018 ja Valtimolla viimeistään 21.11.2018.

Seuraava toimikunnan kokous pidetään 19.12 2018.

Työsuunnitelman runko

Lisätietoja: