Nurmeksen kaupungin mainostamiskampanjalla pyritään lisäämään Nurmeksen kaupungin tunnettavuutta ja vetovoimaisuutta. Markkinointikampanjan tavoitteena on vahvistaa Nurmeksen houkuttelevuutta asuin- ja työskentelypaikkakuntana sekä yritysten sijoittumiskohteena. Kampanja toimii sosiaalisessa mediassa ja nojautuu vahvasti videojulkaisuihin.
Kohdeyleisönä on 25-60-vuotiaat henkilöt, jota harkitsevat esimerkiksi elämäntapamuutosta, paluumuuttoa ja työpaikan vaihdosta sekä yritykset, jotka toimivat esimerkiksi vihreän teollisuuden aloilla, matkailussa ja palvelualoilla.
Brändimarkkinointi-kampanjan toteuttaa Torni-Filmi Oy.
Blogiteksteihin voit tutustua tästä (www-sivu, avautuu uuteen ikkunaan).
Markkinointivideot julkaistaan sosiaalisen median eri kanavissa (Facebook, TikTok, Instagram).
Videot voit katsoa myös täältä (linkkejä, avautuvat uuteen ikkunaan)