Koti » Kaupunki ja päätöksenteko » Asiointi ja neuvonta

Asiointi ja neuvonta

Kunta­lai­set voivat asioida kasvok­kain kaupun­gin toimi­pis­teissä. Kaupun­gin työnte­ki­jät ovat tavoi­tet­ta­vissa myös puheli­mitse ja sähkö­pos­titse. Myös perin­tei­nen kirje­posti kulkee perille.

Kaupun­gin­ta­lon neuvon­ta­pis­teellä (Kirkko­katu 14, 1. krs) ja Kunta­lais­ten Talon asiakas­pal­ve­lussa (Kunnan­tie 1, Valtimo) hoitu­vat monet asiat, mutta erityis­osaa­mista (esim. raken­nus­val­vonta, maankäyttö) vaati­vissa asioissa sinut ohjataan käänty­mään asian­tun­ti­joi­den puoleen.

Koska viran­hal­ti­jamme voivat olla kiirei­siä, suosit­te­lemme varmis­ta­maan puheli­mitse etukä­teen, että tavoit­te­le­masi henkilö on paikalla. Yhteys­tie­to­si­vulle pääset tämän sivun yläreu­nasta.

Käytös­säsi on myös sähköi­siä palvelu- ja palau­te­ka­na­via.

Jos et ole varma, kenelle asiasi kaupun­gin organi­saa­tiossa kuuluu, kysy puhelin­vaih­tees­tamme p. 04010 45000.