Koti » Kaupunki ja päätöksenteko » Asiointi ja neuvonta » Asiakaspalvelu ja sähköinen asiointi

Asiakas­pal­velu ja sähköi­nen asiointi

Asiakas­pal­ve­lu­pis­teet

Kaupun­gin­ta­lolla palvel­laan kunta­lai­sia kaikkia kaupun­gin toimia­loja koske­vissa asioissa. Vuoden 2025 alusta alkaen asiointi kaupun­gin­ta­lolla tapah­tuu etukä­teis­va­rauk­sella, pääovi pidetään lukit­tuna. Neuvon­nasta saatte vastauk­sen useim­piin kysymyk­siinne, mutta mikäli tavoit­te­lette jotakuta tiettyä viran­hal­ti­jaa, suosit­te­lemme sopimaan etukä­teen tulos­tanne puheli­mitse tai sähkö­pos­titse ([email protected]).
Kunta­lais­ten Talon asiakas­pal­ve­lu­pis­teellä hoitu­vat mm. kunta­lais­ten kassa­pal­ve­lut, etuus­asiat (junio­ri­kor­tit) ja etätyö­huo­nei­den varauk­set.

Sähköi­nen asiointi

Pohjois-Karja­lan kuntien sähköi­set palve­lut löyty­vät kätevästi osoit­teesta Miunpalvelut.fi. Sähköi­sesti voi hakea Nurmek­sessa esimer­kiksi päivä­hoi­to­paik­kaa. Osa sähköi­sistä asioin­ti­pal­ve­luista edellyt­tää sähköistä käyttä­jän tunnis­tau­tu­mista. Tunnis­tau­tu­mi­sessa käyte­tään kansa­lai­sen tunnis­tus- ja maksa­mis­pal­ve­lua.

Voit jättää palau­tetta Nurmek­sen kaupun­gille verkko­si­vu­jemme palau­te­lo­mak­keen kautta. Kaikki palaute on meille tärkeää. Sen avulla voimme paran­taa toimin­taamme. Älä lähetä palau­te­lo­mak­keen kautta henki­lö­tun­nusta, pankki­ti­li­tie­to­jasi tai muita salassa pidet­tä­viä tietoja. Palaut­teita luetaan virka-aikaan ja niihin pyritään vastaa­maan mahdol­li­sim­man pikai­sesti.

Voit myös lähet­tää sähkö­pos­tia. Sähkö­pos­tio­soite kirjaamo(at)nurmes.fi toimii kaupun­gin yleisenä sähkö­pos­tio­soit­teena, johon tuleva posti välite­tään edelleen asiaa hoita­valle taholle. Henki­lö­kun­nan sähkö­pos­tio­soit­teet ovat muotoa etunimi.sukunimi(at)nurmes.fi.