Asiakaspalvelupisteet
Kaupungintalolla palvellaan kuntalaisia kaikkia kaupungin toimialoja koskevissa asioissa. Vuoden 2025 alusta alkaen asiointi kaupungintalolla tapahtuu etukäteisvarauksella, pääovi pidetään lukittuna. Neuvonnasta saatte vastauksen useimpiin kysymyksiinne, mutta mikäli tavoittelette jotakuta tiettyä viranhaltijaa, suosittelemme sopimaan etukäteen tulostanne puhelimitse tai sähköpostitse ([email protected]).
Kuntalaisten Talon asiakaspalvelupisteellä hoituvat mm. kuntalaisten kassapalvelut, etuusasiat (juniorikortit) ja etätyöhuoneiden varaukset.
Sähköinen asiointi
Pohjois-Karjalan kuntien sähköiset palvelut löytyvät kätevästi osoitteesta Miunpalvelut.fi. Sähköisesti voi hakea Nurmeksessa esimerkiksi päivähoitopaikkaa. Osa sähköisistä asiointipalveluista edellyttää sähköistä käyttäjän tunnistautumista. Tunnistautumisessa käytetään kansalaisen tunnistus- ja maksamispalvelua.
Voit jättää palautetta Nurmeksen kaupungille verkkosivujemme palautelomakkeen kautta. Kaikki palaute on meille tärkeää. Sen avulla voimme parantaa toimintaamme. Älä lähetä palautelomakkeen kautta henkilötunnusta, pankkitilitietojasi tai muita salassa pidettäviä tietoja. Palautteita luetaan virka-aikaan ja niihin pyritään vastaamaan mahdollisimman pikaisesti.
Voit myös lähettää sähköpostia. Sähköpostiosoite kirjaamo(at)nurmes.fi toimii kaupungin yleisenä sähköpostiosoitteena, johon tuleva posti välitetään edelleen asiaa hoitavalle taholle. Henkilökunnan sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi(at)nurmes.fi.